1.0
(3 omdömen)
Min upplevelse av denna advokat var mycket negativ och jag skulle avråda från att anlita henne baserat på mitt ärende.
Under processen upplevde jag återkommande brister i kommunikation och tillgänglighet, vilket skapade betydande osäkerhet och försvårade handläggningen av ärendet. Återkoppling dröjde eller uteblev, vilket gjorde det svårt att veta var vi stod i processen.
Jag fick vid ett tillfälle fel dokument skickat till mig och upplevde även oklarheter kring fullmakter och vilka handlingar som faktiskt krävdes. Detta bidrog ytterligare till en känsla av bristande struktur och kontroll i ärendet.
Den mest allvarliga delen i min upplevelse gäller hanteringen av önskemålet om byte av försvarare. Trots upprepade och tydliga önskemål upplevde jag att processen inte hanterades på ett sätt som möjliggjorde ett smidigt byte av ombud. I praktiken ledde detta till att vi inte kunde byta försvarare under den aktuella perioden, vilket fick stor påverkan på situationen.
Sammantaget upplevde jag bristande professionalism, svag kommunikation och otillräcklig samarbetsvilja. Jag kan därför inte rekommendera denna advokat.
Oseriös och 0 engagemang. Kan inte sitt jobb.
Oengagerad och oseriös. Svarar aldrig.